Suurbritannia suurim koduteenuseid pakkuv ettevõte laieneb Eestisse

Kümne aastaga on Fantastic Services ehitanud üles ühe kõige mitmekesisema ülemaailmse koduteenuste frantsiisi. Muljetavaldav teenuste portfell koosneb üle sajast kinnisvara hooldusteenusest, mis on frantsiisi raames hallatavad ainulaadsete ärijuhtimislahendustega.  Fantastic Services pakub enimlevinud kodu ja kinnisvaraga seotud teenuseid, sealhulgas koristamine, aiandus, haljastus, remont ja parandus, kolimine, kahjuritõrje ja jäätmete äravedu. Ettevõttel on üle 530 frantsiisipartneri Suurbritannias, USA-s ja Austraalias. Nüüd uuritakse turgu, et leida põhifrantsiisivõtjat Eestis, Lätis ja Leedus.

Liituge tehnoloogiapõhiste kinnisvarateenuste perega!

Alates professionaalsest koristamisest ja regulaarsest koduhooldusest kuni aianduse, jäätmete äraveo, remonditööde, kahjuritõrjeni ja palju muud – valdkonna potentsiaal heaks  investeeringu tootluseks ja ettevõtte kasvuks on tohutu.

Kuigi Fantastic Services kaubamärk on võimas ja tuntud ning nende paindlik frantsiisimudel on omaette saavutus, ei ole need Fantastic Services`i kõige silmapaistvamad saavutused. Mis tõeliselt väärtuslik, on nende keskendumine tehnoloogiale ja innovatsioonile.

Ajendatud tehnoloogiast

Ettevõte on välja töötanud enda spetsiifikat arvestava kliendisuhete, projektide ja tööde haldamise süsteemi (CRM), et automatiseerida protsesse, mis aitavad frantsiisivõtjatel oma äri paremini ajada. Paljude funktsioonide hulgas suudab süsteem analüüsida kõiki kliendi poolt broneeritud töid ja sobitada need automaatselt töötajate ​​töögraafikusse, lähtudes tehnikute kättesaadavusest, kvalifikatsioonist, oskuste kogumist, vajaminevatest seadmetest ja isegi nende lähedusest töökohale.

Firma kaasasutaja ja tegevjuht Rune Sovndahl ootab põnevusega kohtumisi kõigi uute frantsiisipartneritega, kes kaaluvad Fantastic Servicesiga liitumist: „Meil on hea meel töötada inimestega, kes jagavad meie nägemust suurepärasest klienditeenindusest ja kvaliteetsest teostusest. Viimased paar aastat on olnud monumentaalsed selle poolest, mida oleme suutnud saavutada tehnilisest küljest. Siit edasi on võimalused piiramatud.

Fantastic põhifrantsiisi juhtimise eelised

Kõik algab lihtsast ja vaevavabast protsessist. Fantastic Services`il on täielikult automatiseeritud veebipõhine koolitusplatvorm Fantastic Academy, mis võimaldab frantsiisipartneritel standardite, protseduuride ja teenusenõuetega kiiresti ja vaevata pardale saada. Akadeemiale järgnevad äritreeningu sessioonid praktikutega.

Tugi frantsiisivõtjale

Algusest peale saavad frantsiisipartnerid professionaalset tuge ja juhiseid samade inimeste poolt, kes on Fantastic Services`i loonud ja brändi suureks kasvatanud. Frantsiisiandja võtab enda peale kogu veebiturunduse, et luua müügivihjeid ja muuta kohalikud teenused avalikkusele võimalikult kättesaadavaks. Frantsiisivõtjad saavad keskenduda oma äritegevuse juhtimisele ja klientidele kvaliteetse teenuse pakkumisele.

Standardiseeritud teenuste osutamine

Ettevõte on välja töötanud ja arendanud üle 100 täielikult standardiseeritud teenuse. See tähendab, et kõigi tehnikute eesmärk on saavutada konkreetsed kvaliteedi- ja tulemusestandardid, et pakkuda lõpptarbijale täielikku rahulolu. Lisaks on iga teenuse igakuised kulud hõlpsasti arvutatavad.

Mis on põhifrantsiisivõtja ülesanne?

Oma allfrantsiisivõtjate haldamiseks peab kõvasti tööd tegema, neid motiveerima ja klientidele tõeliselt ainulaadse kogemuse võimaldama. Teil on võimalus olla Eestis eksklusiivne Fantastic Services`i esindaja ja saada osa pidevast äri- ja turundustoetusest koduteenuste valdkonna ühe liidri poolt.

Lisateabe saamiseks külastage: fantasticfranchise.com.

Franchising EE

Loe teisi artikleid