MIKS FRANTSIIS?

Frantsiisi ärimudel pakub palju võimalusi mõlemale osapoolele – nii frantsiisiandjatele kui frantsiisivõtjatele.

EELISED

FRANTSIISI OSTMISEL

  • Toimiv äriplaan
  • Tuntud bränd
  • Väiksem alustamise risk
  • Äritegevus on süstematiseeritud (standardid, juhendid, väljaõpe, jms.)
  • Paremad kauba ostuhinnad
  • Väiksem tõenäosus ebaõnnestuda!
  • Alustamise tugi ja õpetus, et üksuse avamine oleks kiire ja ratsionaalne (kaasa arvatud investeeringu optimeerimine)
  • Jooksev tugi ja õpetus, et edukalt ja efektiivselt ettevõtet majandada (kaasa arvatud turunduse tugi)
  • Avamise koolitus ja abi, et alustada äri edukalt
  • Jooksev koolitus ja abi, et majandada äri kasumlikult
  • Kasutage kogemusi, et vältida tüüpilisi vigu
  • Vahetage kogemusi frantsiisivõrgustikus

EELISED

OMA ÄRI FRANTSIISIMISEL

  • Kiirem kasv – väiksem ressursivajadus võrreldes orgaanilise kasvuga ja ise opereerimisega.
  • Laienemine välismaale – lihtsam, kiirem ja odavam tee oma brändiga välisturgudele võrreldes ekspordi, ühistegevuse või filiaali loomisega.
  • Brändi tugevdamine – brändi nähtavus ja tuntus suureneb iga uue üksuse avamisega.
  • Kapital – kui frantsiisivõtja kasutab enda kapitali, siis puudub praktiliselt vajadus üksustesse investeerida.
  • Investeeringu tootlus – frantsiisikontseptsiooni loomiseks tehtud investeering tasub ennast juba esimeste lepingutega.
  • Püsiv sissetulek – kasutustasud, turundustasud, kauba maksumus, liisingutasud, jms.
  • Kõrgelt motiveeritud juhtimine– frantsiisivõtja on enda ettevõtte omanik ja ajab iseseisvat äri.
  • Paindlik struktuur – saab kasvatada struktuuri, ilma et sellega kaasneks olulisi kulusid.
  • Pikaajaline suhe – läbi toe, abi, koolituse ja lepingute ehitatakse üles pikaajaline ärisuhe iga frantsiisivõtjaga.
  • Ajavõit – üksuse alustamine ja igapäevane opereerimine on frantsiisivõtja õlul. Mis annab võimaluse ja vabanenud ajaressurssi muuga tegeleda.
  • Paremad sisseostutingimused – kollektiivselt hankides paranevad tingimused.
  • Paremad tulemused – üksuste majandamine on delegeeritud frantsiisivõtjatele, mis annab võimaluse neil igale üksikule üksusele personaalsemalt läheneda.
  • Riskide vähendamine – kapitali ja tegevuse kommertsrisk on frantsiisivõtja kanda.
  • Kvaliteet – frantsiisivõtja omandis olevad üksused on tavaliselt kvaliteetsemalt juhitud kui töötajatest juhtide puhul.
  • Reklaam – iga üksus ja iga frantsiisivõtja panustavad samuti reklaami, mis tugevdab üldist kuvandit.

Täitke frantsiisivõtja test ja vaadake, kas olete sobiv frantsiisi ostma!

Alustage testi