Pidurdamatu Hispaania iluteenuste frantsiis D-UÑAS

D-UÑAS on iluettevõte, mis on spetsialiseerunud käte, jalgade ja näo hooldusele. Kuulub Hispaania Groupd-beauty kontserni, mille portfellis on kõrgekvaliteedilised iluteenuseid. Sealhulgas maniküür, pediküür, traditsiooniline ja poolpüsiv küünte hooldus, samuti silmade, kulmude ja teised näohooldused.
Hispaania juhtiva kaubamärgi asutasid 2005. aastal Mery Oaknin ja Sandra Benzaquen. Edulugu on viinud neid 11-sse riiki, kus D-UÑAS kaubamärgi all töötab üle 180 salongi.

Kuid D-UÑASe ambitsioon ei ole piirdunud sellega. Mery ja Sandra otsustasid ka oma ärimudeli frantsiisida, et veelgi suurendada selle kasvu ja tuntust ning aidata neil, kes soovivad oma ilusalongi avada, teha seda professionaalsemalt ja kiiremini.
15 aastat edulugu ja hulk lojaalseid kliente on tõend selle eksklusiivse ärimudeli edukuse kohta nii Hispaania ilusektoris kui ka pakkudes konkurentsi mujal maailmas.
Spetsialiseerumine, innovatsioon ning uute tehnikate ja protsesside kasutuselevõtt on D-UÑASe sünonüümid. Ettevõte on kohandanud oma tootevaliku nii, et need oleksid looduslikud ja tervislikud, kõrvaldades potentsiaalselt kahjulikud mõjud tervisele ja keskkonnale, pühendudes jätkusuutlikkusele.

 

“Oleme uhked, et järgime Eco-Beauty filosoofiat,” ütleb kaasasutaja Mery. „Pühendume mitte ainult oma klientidele, professionaalsetele tehnikatele ja tervise- ja ilutööstuse parimatele tavadele, vaid ka keskkonnakaitsele. Oleme väga teadlikud igasugusest mõjust, mida meie tooted võivad avaldada.”

Bränd saavutas eelmisel aastal (2019) väga märkimisväärseid tulemusi. Suurendas müüki ja kasumit 20% võrreldes 2018. aastaga ning avas 35 uut salongi. 10 salongi Hispaania erinevates piirkondades. Ülejäänud 25 uut salongi Ladina-Ameerikas – Argentinas, Brasiilias, Tšiilis, Kolumbias, Costa Ricas, Ecuadoris, Mehhikos, Nicaraguas, Panamas ja Peruus. See teeb ühtlasi D-UÑASest ühe suurima ja juhtiva omataolise brändi hispaania keelt kõnelevatel turgudel.

 

“Oleme oma 2019. aasta kasvu ja kõigi uute salongidega, mille oleme viimase aasta jooksul avanud, väga rahul,” jätkab Mery. „Meie eesmärk on jätkata kasvamist mitte ainult Hispaanias, vaid ka kõikidel Ladina-Ameerika turgudel. Kuna me koordineerime kogu oma võrku, võimaldab see pakkuda pidevat ja täielikku tuge kõigile meie frantsiisivõtjatele.”

 

D-UÑAS frantsiisi tutvustamise järgmine samm on osalemine ühel maailma kõige olulisemal erialamessil – Mehhiko rahvusvahelisel frantsiisinäitusel. Astudes üles 380 eksponendi hulgas on eesmärgiks suurendada veelgi kohalolekut Mehhikos, lisaks 25le juba avatud salongile. Seejärel on plaan sihikule võtta Euroopa.

Rohkem infot D-UÑAS kohta leiate aadressilt www.d-unas.com ja jälgige Twitteris lehte @d_unas.

Franchising EE

Loe teisi artikleid