Poola üks populaarseimaid naisterõivaste kaubamärke Solar laieneb Eestisse, Lätti ja Leetu. Frantsiis kui äriidee – see on suurepärane võimalus rõivakaubanduse frantsiisivõtjatele.
30 aasta pikkune traditsioon
Solari ajalugu ulatub 1989. aastasse, mil kolm kaasomanikku muutsid oma inspiratsiooni koos moe ja reisimisega naisterõivaste brändiks. Esimene Solari logoga kauplus avati 1998. aastal Poolas Poznanis. Täna on ettevõttel 71 enda opereeritavat poodi, 19 frantsiisi – näiteks Saksamaal ja Luksemburgis – ning 70 partnerkauplust Poolas ja teistes riikides, nagu Ukrainas, Leedus, Slovakkias, Saksamaal ja Ameerika Ühendriikides. Alates 2012. aastast on Solar Company S.A. börsil. Pärast 30 aastat on ettevõte jätkuvalt säilitanud oma perekondliku joone. Täna töötab Solari Poola kontoris ja kauplustevõrgustikus ligi 800 inimest. Aastal 2015 tegi kaubamärk läbi rebrändingu. Uuenenud kuvand lubab jõuada laiema hulga klientideni. Igal aastal jõuab üle 8000 Solari rõiva moodsate ja teadlike naiste selga.
Naistest inspireeritud bränd
Solari riided ja aksessuaarid on mõeldud aktiivse eluviisiga moekale naistele. Kaunid ja funktsionaalsed rõivad ja aksessuaarid jõuavad lettidele kaks korda aastas – kevad-suvise ja sügis-talvise kollektsiooniga. Valikus on päeva- ja õhtukleite, ülikondi, sviitreid, mantleid, käekotte ja ehteid. Kollektsiooni loonud projekti meeskond on vastutanud huvitava disaini ja kõrgekvaliteedilise materjali eest. Solar kasutab kvaliteetseid kangaid ja kudumeid tootjatelt, kelle teenuseid on kasutanud ka Armani ja Dolce & Gabbana. Solari disainerid on hinnatud nii tarbijate kui ka ekspertide seas. Bränd on võitnud mitmeid auhindu, teiste seas Poola maineka naisteajakirja Twój Styl tunnustuse parima reklaamikampaania (2016) ja kollektsiooni (2018) eest. Samuti on Solar mitmekordne klientide kvaliteetse teeninduse auhinna võitja.
Solar Lätis, Leedus ja Eestis
Pärast seda, kui Poolas saatis frantsiisipoode edu, sisenesid nad sama lahendusega Saksamaa ja Luksemburgi turgudele. Tänaseks on bränd otsustanud veelgi laieneda, soovides avada uued poed Eestis, Lätis ja Leedus. Solar näeb frantsiisvõtjatena kogemustega ettevõtjaid.
Millised nõudmised on Solari frantsiisivõtjale?
• Kauplus peab asuma populaarses kaubanduskeskuses või klientidele atraktiivses paigas, nagu vanalinnas või põhilisel poetänaval.
• Frantsiisivõtja peab omama alustamise toiminguteks vajalikku algkapitali.
• Frantsiisivõtja peab olema, olenemata eelnevast valdkonnast, mitmeaastane ettevõtluskogemus või sellega võrdsustatud tegevuskogemus.
Kasumlik frantsiisimudel
Solari koostööraamistiku järgi on frantsiisivõtjal võimalik müüa Poola juhtiva kaubamärgi kõrgekvaliteedilisi ja originaalse disainiga tooteid. Lisaks on frantsiisivõtjal ligipääs korralduslikele ja kaupluse käivitamise juhistele. Samuti on ette nähtud abi poe väljanägemise korraldamisel, sisaldades ka mööbli disaini. Frantsiisipakkumises on ka personali treeningud müügi, visuaalse turustamise ja administratsiooni vallas. Igat uut poodi nõustab visuaalse turustamise spetsialist, kes aitab tooted lettidele paigutada. Eesti, Läti ja Leedu ettevõtjatel on võimalik kasutada kaubamärgi suhtlusvõrgustikus kajastatud toodete informatsiooni. „Pakume oma frantsiisivõtjatele aastate jooksul arendatud ja tõestatud reklaami- ja turundusetehnikaid ning tuge turundusmaterjalide koostamisel,“ sõnab Stanislaw Bogacki, Solari tegevjuht. „Garanteerime igale poele ajakohase ja kiire teeninduse kõikidel opereerimise tasanditel.“
Viimase paari aasta jooksul on erinevad Poola tekstiilisektori firmad teinud esimesi samme Eesti, Läti ja Leedu turgudel. Nüüd on aeg ühe juhtiva kaubamärgi debüüdiks. Solar on valmis võitma Baltikumi klientide südameid.
Rohkem infot Solari kaubamärgi kohta loe siit.