Investeering:
€ 157,000
Frantsiisitasu:
€ 23,500
Kasutustasu:
7%
Turundustasu:
2%
Üksuste arv
Tasuvusaeg
Lepinguperiood
Tulu lepinguperioodilt:
€ 12 000*
* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega
BAASINFORMATSIOON
Asutamisaasta: 1956
Frantsiisiga alustamise aasta: 2005
Enda opereeritud üksused: 127
Frantsiisitud üksused: 26
Äriüksuste koguarv: 153
Töötajate arv äriüksuse kohta: 2+
Lepinguperiood: 60 kuud
ONLINE KANALID
KodulehtSelle legendaarse Itaalia kohviku Sbarro rahvusvahelise keti ajalugu pärineb 1956. aastast. See on kuulus bränd, mis ühendab kiiret teenindust ja vabameelset atmosfääri.
Tänaseks on Sbarro ainus restoran, mis pakub oma külalistele 3 tüüpi autentset Itaalia pizzat ühes kohas: õhukest krõbedapõhjalist, paksupõhjalist ja calzone pizzat, mis on aga unikaalne nähtus Itaalia kohvikute puhul Venemaal. Sbarro kontseptsiooni tuum põhineb õige toidu ja tervisliku eluviisi ideaalil, kuna kõik Sbarro toidud valmitatakse naturaalsetest ja kõrgekvaliteedilistest toorainetest.
Sbarro on Venemaa esimese pizzavõistluse võitja, mis toimus 2014. aastal.
Sbarro eripäraks on mitmeformaadilised võimalused. Erinevad formaadid võimaldavad kasutajal valida ükskõik millise rajatise, sõltuvalt eesmärgist ja sihtgrupile seatud ülesandest ning investeeringutest: eraldiseisvad hooned, toiduplatside restoranid, kiirteenindusega toidukohad suurtes ärikeskustes, multibrandi restoranid.
Sbarro eeldab, et Sul oleks:
Tugev motivatsioon äri teha
Eelnev kogemus toiduäris (ei ole küll nõutav, kuid on suureks eeliseks)
Tahe olla edukas
Tugev tahe eesmärke saavutada
Sbarro pakub Sulle järgmist toetuspaketti:
Frantsiisipakett
Individuaalne toetus restorani ettevalmistamise ja avamise etapis
Tasuta personaalne väljaõpe
Abistamine restoranitöös
Investeeringu tasuvus: 24-30 kuud