Investeering:

€ 0

Frantsiisitasu:

Kasutustasu:

€ 250

Turundustasu:

€ 0.00

Üksuste arv

Tasuvusaeg

Lepinguperiood

Tulu lepinguperioodilt:

12 000*

* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega

BAASINFORMATSIOON

Asutamisaasta: 2001

Frantsiisiga alustamise aasta: 2017

Enda opereeritud üksused: 21

Frantsiisitud üksused: 0

Äriüksuste koguarv: 21

Töötajate arv äriüksuse kohta: 1-2

Lepinguperiood: 60 kuud

ONLINE KANALID

Koduleht

Frantsiisi esitlus

Lae alla

WAFFLE ART pakub oma klientidele koduseid suupistevahvleid koos sobivate külmade ja kuumade jookidega, mida on mugav kohvikus kohapeal nautida või kaasa osta.
WAFFLE ART alustas äritegevust 2001. aastal Türgi Bursa osariigis Çekirge’is, pakkudes 55 tüüpi magusaid tooteid.
2008. aastal täiendas WAFFLE ART oma menüüd erinevate ja tervislike uute toodetega, mis sisaldasid puuvilju, šokolaadi, jäätist ja piima ning vitamiine, lisaks uued piimakokteilid, kohvid, teed ja fondüüd.
2009. aastal alustas WAFFLE ART esmakordselt soolaste vahvlite müüki.
2012. aastal rikastas WAFFLE ART menüüd salatite, külmade võileibade ja pastaga.
2017. aastal asus WAFFLE ART oma ettevõtet frantsiisimisega laiendama, pakkudes investoritele erinevaid mudeleid vastavalt asukohtadele: välimüük, lett, pood, bistroo ja ekspress.

WAFFLE ART frantsiisi eelised:
• Esimene Türgis selliste sortidega nagu kartulivahvel;
• Türgis ja kogu maailmas üks lemmik- ja tuntumaid vahvlibrände (mitmekesise menüü tõttu pole konkurente);
• Mitte hooajaline;
• Madalad alustamiskulud;
• Kiire ja kõrge kasum;
• Kiire ülesehituse protsess ja seadistamine;
• Kaasaegne disain;
• Uusim tehnoloogia;
• Pidev koolitus ja juhendamine;
• Välismaa frantsiisivõtjate togi kõigis toodegruppides;
• Pidev tehniline tugi;
• Usaldusväärne korporatiivne identiteet ja bränd;
• Reklaamide ja turunduse togi;
• Toote kättesaadavuse mugavus;
• Võimalus teenindada väikestes ruumides;
• Puuduvad ahjud ja pole vaja suitsu väljajuhtimist.
WAFFLE ART on ainulaadne Türgis ja sarnaste ettevõtete hulgas maailmas, mis toodavad pulbristatud vahvleid. Ettevõttel on ISO 22000: 2005 toiduohutuse juhtimissüsteemi ja Halal sertifikaat.

Frantsiisikandidaadid peavad olema:

  • avatud koolitustele
  • sooviga omandada uusi oskuseid

Frantsiisivõtjatele pakutakse järgmisi koolitusi:
Tootekoolitus – mida arvestada tooraine ostmisel.
Teeninduskoolitus – kõigi menüü toodete ettevalmistamise ja klientidele serveerimise õpetus.
Hügieenikoolitus – personali üldise ja isikliku puhtuse tagamine.
Juhtimiskoolitus – toodete müügi kontrollimise, efektiivsuse, kassaraamatute pidamise, reklaammaterjalide kontrolli jms organiseerimine.
Auditeerimise koolitus – näpunäiteid puuduste kõrvaldamiseks.
Uue toote koolitus – iga uue menüüsse lisatud toote tutvustus.

  • Frantsiisivõtjale tarnitakse kõik vajalik (välja arvatud ruumi taristu): aialauad, toolid, sildid, taustapildid, kõik masinad-seadmed, klaasnõud ja personali vormiriietus.
  • Süsteem ei vaja suitsu väljajuhtimist ja kokkasid.
  • Kõik vajalik tarnitakse 21 päeva jooksul, seejärel saab alustada koolituse ja müügiga.
  • Üksuste siseste reklaami ja reklaamikampaaniate eest tasu ei võeta. Kuulutused ja meened sisalduvad hinnas.
  • Seadistamis- ja koolituspersonali transpordi- ja majutuskulud välismaal, saatmis- ja tollimaksud katab frantsiisivõtja.
  • Projekti- ja hinnauuring toimub vastavalt igale riigile ja asukohale individuaalselt.
  • Projekte tehakse peamiselt kodukohviku, tee ja bistroo poodides. Hind tarnitakse koos materjalide nimekirjaga.
  • Kodukohviku ja tee menüüs on kuumad ja külmad joogid. Bistrooettevõtetes on valdavalt toidumenüüd.

Ezgi YILMAZ GUHA

Foreign Trade Specialist

Keeled:

Võtke meiega ühendust ja küsige rohkem informatsiooni