LIZARRAN

toitlustus

Frantsiisi baasinfo

  • Valdkond: Toitlustus
  • Päritolu: Hispaania
  • Investeering kokku: 65 000 – 145 000 €
  • Frantsiisitasu: 35 000 €
  • Litsentsitasu: 6 %

Ettevõttest

Lizarran on “pinchos” tapase ja õllebaar, kus eriline söömise kogemus aitab luua lõbusat ja teistsugust atmosfääri.

Samuti on see juhtiv bränd Hispaania pruulikodade sektoris ja Hispaania tapase maailmas ning üks kõige väärtuslikematest restoranibrändidest meie riigis, tänu klientide rahulolule suunatud juhtimisele ja tipptasemel teenusele.

Lizarrani ärimudel on edumudel, mille eesmärk on parandada ettevõtte ja selle frantsiisivõtja juhtimissuhet ja kasumlikkust, mida toetab tugev bränd oma isikupära ja impulssiivse müügisüsteemiga.

Lizarran otsib kindlaid laienemisplaane Balti riikidesse – Leetu, Lätti ja Eestisse. Ettevõte otsib partnerlust, mille kaudu 10 aasta jooksul loodaks vähemalt 5 restorani.

 

Ideaalne kandidaat

Lizarran frantsiisiprofiili üldised nõuded:

  • Lojaalsus brändile ja standarditele, mis seda määratlevad.
  • Ettevõtlik vaim. Iseendale tööandja: isik, kes suudab toime tulla ja lahendada mistahes majandustegevusega seotud kohustusi, kellel on pädevust oma personali juhtimiseks ja oskusi otsusi vastu võtta. Investor: piisavate juhtimisoskustega oma töötajate koordineerimiseks ja juhtimiseks, ilma et oleks tarvis sekkuda ettevõtte igapäevatöösse.
  • Majanduslik suutlikkus. Tõendatav majanduslik suutlikkus tulla toime ettevõtte investeeringutega.
  • Pühendumus. Ettevõtte käivitamine nõuab aega, energiat ja juhtimisoskust, eriti tegevuse esimestel päevadel; motivatsioon ja püsivus on fundamentaalsed.
  • Juhtimisoskused. Ettevõtte arendamiseks vajalike juhtimisvahendite tundmine ja kontrollimine.
  • Isikuomadused. Empaatiavõime meeskonna, klientide ja vahendajatega; juhtimine ja tugev vaim.
  • Eetika. Mistahes negatiivne frantsiisivõtja tegevus või käitumine tema äritegevuse juhtimises võib otseselt vastumõju tekitada

Training & Support

Lizarran pakub teile:

  • Frantsiisivõtja toetust
  • Koolitusprogrammi
  • Suhtekorraldust Suure Avamise juures
  • Graafilise disaini teenuseid
  • Turunduskonsultatsiooni (kohalikku)
  • Arhitekti jooniseid restorani kujundusele
  • Professionaalset lõplikku ajakava
  • Jooksvaid uuendusi ja toetust läbi liikmete veebilehe
  • Individuaalset veebilehte teie asukoha kohvikule
  • Online tellimiskeskkonda ja mobiilirakendust
  • Kogenud frantsiisiorganisatsiooni
  • Innovatiivset ettevõtet
  • Valikulisust meie frantsiisivõtjatega
  • Soodsat ostujõudu
  • Töömeeskonda investoritele
  • Tipptasemel turundusvahendeid
  • Extranet rakendust, …

Täiendav info

Reklaamitasu: 2%
Esinduste arv kokku: 224
Frantsiisilepingu pikkus (aastates): 10 aastat + 10 aastat pikendatav
Ruumide suurus: 90-150 m2
Ruumide asukoht: Peatänavad, kaubanduskeskused, lennujaamad, rongijaamad, teemapargid, riigiasutused, kinod