Investeering:
€ 144,000
Frantsiisitasu:
€ 15,000
Kasutustasu:
4%
Turundustasu:
5%
Üksuste arv
Tasuvusaeg
Lepinguperiood
Tulu lepinguperioodilt:
€ 12 000*
* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega
BAASINFORMATSIOON
Asutamisaasta: 1995
Frantsiisiga alustamise aasta: 2017
Enda opereeritud üksused: 2
Frantsiisitud üksused: 0
Äriüksuste koguarv: 2
Töötajate arv äriüksuse kohta: 7
Lepinguperiood: 60 kuud
ONLINE KANALID
KodulehtFRESH POST on Leedus 2017. aastal asutatud põneva kontseptsiooniga tervislike salatite ja värskete kokteilide baar. Kohe tegevuse algusest on Fresh Post nautinud tuhandete klientide – alati tormavate linnaelanike – positiivset tagasisidet ja usaldust tervisliku, tasakaalustatud ja toitva söögikoha pakkujana.
Fresh Posti idee – meie kiirtoit peab olema tervislik ja värske ning seda saab serveerida ükskõik kus. Fresh Post pakub tasakaalustatud, tervisliku ja kiirelt valmistatud alternatiivi traditsioonilistele kiirtoitudele.
Menüü, pakend, baari sisustus – kõik on kujundatud viisil, et kiirustav klient saaks kiirelt tervislikku sööki kas baaris kohapeal, kaasavõtmiseks (kõik toidud valmistatakse vähem kui 10 minuti jooksul) või siis otse kontorisse või muusse soovitud kohta toimetatult.
FRESH POST on loonud tasakaalustatud, tervisliku ja kiiresti valmistatava alternatiivi (salat ja kokteilid) traditsioonilistele kiirtoitudele. Kõik retseptid on koostanud professionaalne kokk, pakkudes lisaks tuntud salatiretseptidele ka täiesti uusi, ekstravagantseid ja restorani tasemel maitsestatud ainulaadsete salatikastmetega. Menüü aluspõhjaks on värsked puuviljad ja köögiviljad, millele on lisatud liha, kala või vegan komponente.
Frantsiisimise osas, menüüd saab kohandada konkreetse turuga ja vastavalt kohalikule maitsele.
Teine FRESH POSTi ainulaadsus on ioniseeritud vesi. Kõiki köögivilju ja puuvilju töödeldakse ioniseeritud aluselise veega, mis spetsiaalsete omaduste tõttu aitab toiduaineid paremini puhastada. Kõiki rohelisi kokteile segatakse ka aluselise veega, mis aitab kehal paremini toitaineid omastada ja toidule veelgi maitset lisada. Lisaks on Fresh Post baarides ioniseeritud veejaam, kus iga klient saab tasuta aluselist vett maitsta ja topsi uuesti täita.
Kolmandaks – FRESH POST pakend on välja töötatud eriti hoolikalt, arvestades kaasaja kõrgendatud keskkondlikku vastutust. FRESH POST kasutab mugavat volditavat keskkonnasõbralikku paberipakendit, mis muide võitis Leedu pakendikujunduse konkursil aasta pakendi auhinna.
Liitudes FRESH POST ärikontseptsiooniga saate osa järgnevast:
- esmaklassiline toode (tervislik, tasakaalustatud ja toitev söök);
- restorani tasemel toitude eksklusiivne retseptiraamat, mida saab kohandada frantsiisivõtja turu ja kohalike maitsetega;
- ainulaadne keskkonnasõbralik pakend;
- läbimõeldud ruumipaigutus, mille kasutamine baaris suurendab märkimisväärselt köögitöö tõhusust ja aitab optimeerida söökide valmistamise aega ja kasumlikkust;
- toiduainete töötlemiseks kasutatav ioniseeritud aluselise vee ainulaadne kontseptsioon;
- tasuta ioniseeritud vesi klientidele;
- personali koolitus- ja motivatsiooniprogramm kvaliteetse teenuse tagamiseks;
- tõestatud turundussüsteem;
- põhjalik koolitus ja pidev tugi juhtimise, müügi, turunduse ja muudes ärivaldkondades.
Otsime ettevõtlikke mehi ja naisi, kellel on juhtimisoskus ja kogemusi ettevõtte juhtimisel. Eeliseks kogemus toitlustusäris. Kavatseme luua pikaajalise partnerluse inimestega, kes:
- on valmis õppima ja end pidevalt täiendama;
- suhtuvad tööprotsessi tähelepanelikult;
- keskenduvad kõrgeima kvaliteedi tagamisele;
- on motiveeritud ja tulemusest ajendatud;
- on pühendatud edukusele.
FRESH POSTi frantsiisitasu sisaldab kogu koolitust. Mis omakorda hõlmab müügi, toimingute, toodete ja teenuste juhtimise ning frantsiisi käitamise kõiki aspekte. Igale frantsiisivõtjale pakutakse täielikku väljaõppe- ja kasutusjuhendit koos personali juhendamisega, olenemata tema kogemustest.
Meie täielik juhendite kogumik hõlmab kõike, mis on frantsiisivõtjal tarvis frantsiisi opereerimiseks (alates kodulehest ja ruumide projekteerimisest, ehitamisest kuni seadmete valimise ja paigutamise ning köögikoolituse, turustamise ja pideva tugiteenuseni).
- Reklaamitasu: kohalik turundustasu 2%, korporatiivne turundustasu 3%
- Video frantsiisi tutvustus
- Video kuidas tellida