Investeering:
€ 29,700
Frantsiisitasu:
€ 6,500
Kasutustasu:
puudub
Turundustasu:
€ 0.00
Üksuste arv
Tasuvusaeg
Lepinguperiood
Tulu lepinguperioodilt:
€ 12 000*
* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega
BAASINFORMATSIOON
Asutamisaasta: 1994
Frantsiisiga alustamise aasta: 2013
Enda opereeritud üksused: 2
Frantsiisitud üksused: 8
Äriüksuste koguarv: 10
Töötajate arv äriüksuse kohta: 3
Lepinguperiood: 36 kuud
ONLINE KANALID
KodulehtALCOZER & J brändi ajalugu on alguse saanud 1994. aastast. Kõik meistrite ideed ja kogemused, mis on seotud mitmekülgsete variatsioonidega kogudesse, võimaldavad väljendada iga naise iseloomu ja individuaalsust.
Igal ALCOZER & J salongil on oma ainulaadne tootevalik, mis selgelt eristab seda teiste samasse segmenti kuuluvate konkurentide hulgast. ALCOZER & J töötab tihedas koostöös tuntud disaineritega, nagu Rocco Barocco, Fausto Sarli, Giuseppe Zanotti, Gabriele Rigon jne.
ALCOZER & J ideaalne frantsiisikandidaat on see, kellel on:
Kirg ehete ja aksessuaaride vastu
Kogemus jaekaubanduses
Kapitali ettevõtte käivitamiseks ja juhtimiseks
Alcozer & J pakub TASUTA:
• professionaalset äritegevuse hindamist ja investeeringute kalkulatsiooni brändi ekspertide poolt
• nõuandeid butiigi asukoha valikul
• disainiprojekte sisekujundusele (vastavalt ettevõtte standarditele)
• abi eksklusiivsete väljapanekute kujundamisel
• soodushindu kollektsioonide ostmisel
• abistamist ärijuhtimisel, võttes arvesse piirkonna eripära (hinnakujundus ja sortimendipoliitika, turundusstrateegia, personali väljaõpe Premium-klassi ehete müügimetoodikas)
• ürituste kontseptsiooni väljatöötamist vastava piirkonna turule sisenemiseks
• reklaamitoetust
• uusimat frantsiisijuhtimissüsteemi
Frantsiisilepingu pikkus: 3 aastat
Turundustasu: puudub
Investeeringu tasuvus: 18 kuud
Töötajate arv ühes esinduses: 3
Esinduste arv kokku: 10 (2 ettevõtte enda omandis + 8 frantsiisiüksust)
Nõuded ALCOZER & J salongide ruumivalikul:
Eraldiseisvad kauplused, vitriiniga mööduva rahvahulga poole, eelistatult kesklinna Premium piirkonnas.
Kaubanduskeskused premium-brändi poodidega (1. ja 2. korrusel koos vitriiniga).
Kauplemispinna suurus 5 – 50 m2.