FAFA`s – THE FINEST GOURMET PITA WITH THE WARMEST WELCOME

oktoober 25, 2019 - 4 minutit lugeda

FAFA`s – SÜDAMLIKULT VALMISTATUD GURMEE PITAD

Fafa’s on kiiresti laienev Soome tänavatoidukett. Esimene söögikoht Balti riikides, mis asub Tallinnas Viru keskuses, on töötanud juba üle aasta. Neil on 40 restorani Soomes, Norras ja Rootsis, kohe avatakse ka Londoni Sohos. Fafa’s on kombinatsioon enda majandatud üksustest ja frantsiisist. Suurimaks frantsiisivõtjaks on Soome kaubandus- ja hotellifirma S-Group.

Fafa’s lugu

Kui falafelit valmistada hingega, siis see on üks maitsvamaid kiirtoite. Pahatihti tekase falafelipallid ruttu mikroahjus soojaks ja pakutakse kioskis kõrvaltootena kebabi juurde. Fafa’se on missioon valmistada enda vastupandamatu maitsega falafel, teha sellest superstaar ja tuua see paljude inimeste toidulauale. Muide, Fafa’s falafeli aluseks on asutaja vanaema loodud retsept.

Jutt Fafa’se toidust levis Soomes kiiresti. Reklaami tegemata müük suurenes ja avati uusi restorane ja kioskeid. Täna on Fafa’s Soomes väga tuntud oma falafelite ja brändiga. Fafa’s tähendab kvaliteetset toitu ja põhjamaiselt rahvusvahelist atmosfääri. Äri asutati 2011 aastal Helsigis, esimese kioskiga Iso-Roobertinkatul. Asutaja on Doron Karavani.

Fafa’s menüü

F – Head vegan toidud.
F – Maitsev veggie toit juustuga.
F – Mahlased lihatoidud.
F – Krõmpsuvad salatid.
F – Enda retsepti järgi valmistatud pita – parim, mida olete kunagi proovinud.

Fafa’s atmosfäär

F – Tiim koosneb noortest inimestest, kes suudavad luua restoranides eheda rahvusvahelise meeleolu.
F – Iga restorani iga vahetus valib vastavalt õhkkonnale (ja ka vastavalt klientidele) muusika, mis oleks pidevalt erinev ja originaalne.
F – Restorani ruumikujundus püüab alati natuke erineda üldisest ümbruskonnast.
F – Kõiki kliente kutsutakse eesnimedega, mis aitab luua sooja ja personaalset õhkkonda.
F – Ehe, mitte peen. Veidi alternatiivne, kuid mitte võlts. Tagasihoidlik, kuid rahvusvaheline.

Fafa’s kliendid

F – Linna noored, kes otsivad midagi ägedat ja natuke erinevat.
F – 20–30 aastased, enamjaolt naised.
F – Lõunaajal on suurim kliendigrupp kontoritöötajad.
F – Õhtud on seltskondade ja paaride päralt.
F – Nädalavahetustel kogunevad noored.
F – Inimesed söövad kohapeal päeval ja ostavad kaasa õhtuti.
F – Halloumi pita on bestseller, aga liha ja salatid on samuti väga populaarsed.
F – Mitmed püsikliendid käivad igapäevaselt juba aastaid.

Mida klient Fafa’sest saab?

F – Fafa’s pakub ainsana gurmeepitasid parima teenindusega.
F – Toit on valmistatud parimast ja värskeimast toorainest, millele on lisatud kirg ja meisterlikkus.
F – Kõik söögikohad on unikaalse rahvusvahelise ja funky atmosfääriga, kus inimesed saavad lõõgastuda ja nautida neile sobival moel.  

Fafa’se omanik ja tegevjuht Doron Karavani, mis on teie unistus, kuhu tahate oma ettevõttega jõuda?

“Minu unistus on luua ja majandada tugevat brändi, mis pakuks ja valmistaks kvaliteetset ja tõepoolest tervislikku hästi maitsvat toitu. Soovin kasvada veelgi kiiremini ja suuremaks, tehes koostööd professionaalsete kolleegidega, avades uusi restorane, saavutades veelgi paremat lojaalsete klientide rahuolu ning muidugi saada liidriks meie valdkonnas.”