Maailma esimene iseteenindav pood, mis töötab mobiilirakendusega

mai 9, 2017 - 2 minutit lugeda

Kujuta ette, et hüppad mõnes suurlinnas kell kaks öösel kiirelt sisse lähimasse kauplusesse, ja sind ootab ees üllatus: ei ühtegi järjekorda, kassat ega kassapidajat. Lihtsalt avad oma nutitelefonis spetsiaalse rakenduse, skaneerid soovitud toodete vöötkoodid ning astud poest välja. Süsteem võtab automaatselt sinu pangakaardilt vastava summa ning ilma et peaksid kokku puutuma kassapidajatega, oled saanud veatu ostukogemuse.

Wheelys’e 247 idee

Wheelys on maailma esimene klienditeenindajateta 24/7 avatud pood, mis töötab mobiilirakendusega. Alustuseks testis Rootsi start-up oma ideed Shanghais ning nüüd soovib oma jaekaubanduse tehnoloogiaga siseneda ka teistesse maailma riikidesse. “Tahame teha jaekaubanduses samamoodi, nagu Uber tegi taksonduses,” teatas Wheelys.

Kogu kontseptsiooni eesmärk on vähendada poodide omanike tööjõukulusid iseteeninduse kaudu. Praegune Wheelys’e idee kasvas välja nende jalgratastele ehitatud poelettide frantsiisist. Poepidajatel, kes rentisid Wheelys’elt jalgratastel moodulpoeletid, vähenesid poe ülalpidamiskulud märgatavalt. Analoogse plaani järgi on käima pandud ka nende Shanghai iseteenindav 24/7 pood.

Iseteenindav pood – mugav nii klientidele kui ka omanikele

Kindel on see, et kiire elutempo juures on inimeste ostmisharjumused muutumas. Nii sobibki Wheely247 ideaalselt suurlinnadesse, kus elu käib aktiivselt ööpäevaringselt. Iseteenindav pood ei ole mugav ainult klientidele, vaid ka omanikele endile. Klient pääseb poodi oma nutitelefoni alla laetud spetsiaalse rakenduse ja sinna loodud profiiliga. Lisaks sellele, et tänu eritehnoloogiale on tööjõukuludelt kokku hoitud ja omanikult on võimalik jälgita parimaid müügiartikleid, aitab äpp ka varguste arvu tunduvalt vähendada. Varastel on näppamine keerulisem, sest need, kes lahkuvad poest tooteid skaneerimata, ei ole nähtavad ainult turvakaameratel, vaid ka rakenduses endas.