Investeering:

€ 157,000

Frantsiisitasu:

€ 23,500

Kasutustasu:

7%

Turundustasu:

2%

Üksuste arv

Tasuvusaeg

Lepinguperiood

Tulu lepinguperioodilt:

12 000*

* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega

BAASINFORMATSIOON

Asutamisaasta: 1956

Frantsiisiga alustamise aasta: 2005

Enda opereeritud üksused: 127

Frantsiisitud üksused: 26

Äriüksuste koguarv: 153

Töötajate arv äriüksuse kohta: 2+

Lepinguperiood: 60 kuud

ONLINE KANALID

Koduleht

Selle legendaarse Itaalia kohviku Sbarro rahvusvahelise keti ajalugu pärineb 1956. aastast. See on kuulus bränd, mis ühendab kiiret teenindust ja vabameelset atmosfääri.

Tänaseks on Sbarro ainus restoran, mis pakub oma külalistele 3 tüüpi autentset Itaalia pizzat ühes kohas: õhukest krõbedapõhjalist, paksupõhjalist ja calzone pizzat, mis on aga unikaalne nähtus Itaalia kohvikute puhul Venemaal. Sbarro kontseptsiooni tuum põhineb õige toidu ja tervisliku eluviisi ideaalil, kuna kõik Sbarro toidud valmitatakse naturaalsetest ja kõrgekvaliteedilistest toorainetest.

Sbarro on Venemaa esimese pizzavõistluse võitja, mis toimus 2014. aastal.

Sbarro eripäraks on mitmeformaadilised võimalused. Erinevad formaadid võimaldavad kasutajal valida ükskõik millise rajatise, sõltuvalt eesmärgist ja sihtgrupile seatud ülesandest ning investeeringutest: eraldiseisvad hooned, toiduplatside restoranid, kiirteenindusega toidukohad suurtes ärikeskustes, multibrandi restoranid.

Sbarro eeldab, et Sul oleks:

Tugev motivatsioon äri teha
Eelnev kogemus toiduäris (ei ole küll nõutav, kuid on suureks eeliseks)
Tahe olla edukas
Tugev tahe eesmärke saavutada

Sbarro pakub Sulle järgmist toetuspaketti:

Frantsiisipakett
Individuaalne toetus restorani ettevalmistamise ja avamise etapis
Tasuta personaalne väljaõpe
Abistamine restoranitöös

Investeeringu tasuvus: 24-30 kuud


Lobachev Danila

Franchising director

Keeled:

Võtke meiega ühendust ja küsige rohkem informatsiooni