SBARRO

toitlustus

Frantsiisi baasinfo

  • Valdkond: toitlustus
  • Päritolu: USA
  • Investeering kokku: 157 000 €
  • Frantsiisitasu: 23 500 €
  • Litsentsitasu: 7%

Ettevõttest

Selle legendaarse Itaalia kohviku Sbarro rahvusvahelise keti ajalugu pärineb 1956. aastast. See on kuulus bränd, mis ühendab kiiret teenindust ja vabameelset atmosfääri.

Tänaseks on Sbarro ainus restoran, mis pakub oma külalistele 3 tüüpi autentset Itaalia pizzat ühes kohas: õhukest krõbedapõhjalist, paksupõhjalist ja calzone pizzat, mis on aga unikaalne nähtus Itaalia kohvikute puhul Venemaal. Sbarro kontseptsiooni tuum põhineb õige toidu ja tervisliku eluviisi ideaalil, kuna kõik Sbarro toidud valmitatakse naturaalsetest ja kõrgekvaliteedilistest toorainetest.

Sbarro on Venemaa esimese pizzavõistluse võitja, mis toimus 2014. aastal.

Sbarro eripäraks on mitmeformaadilised võimalused. Erinevad formaadid võimaldavad kasutajal valida ükskõik millise rajatise, sõltuvalt eesmärgist ja sihtgrupile seatud ülesandest ning investeeringutest: eraldiseisvad hooned, toiduplatside restoranid, kiirteenindusega toidukohad suurtes ärikeskustes, multibrandi restoranid.

Ideaalne kandidaat

Sbarro eeldab, et Sul oleks:

  • Tugev motivatsioon äri teha
  • Eelnev kogemus toiduäris (ei ole küll nõutav, kuid on suureks eeliseks)
  • Tahe olla edukas
  • Tugev tahe eesmärke saavutada

Väljaõpe ja toetus

Sbarro pakub Sulle järgmist toetuspaketti:

  • Frantsiisipakett
  • Individuaalne toetus restorani ettevalmistamise ja avamise etapis
  • Tasuta personaalne väljaõpe
  • Abistamine restoranitöös

Täiendav info

Täiendavad tasud: reklaamialane panus 2% (Sinu restorani reklaamimise eest)
Investeeringu tasuvus: 24-30 kuud
Esinduste arv kokku: 153  (127 ettevõtte enda omandis olevaid restorane + 26 restorani frantsiisi alusel)