Investeering:

€ 29,700

Frantsiisitasu:

€ 6,500

Kasutustasu:

puudub

Turundustasu:

€ 0.00

Üksuste arv

Tasuvusaeg

Lepinguperiood

Tulu lepinguperioodilt:

12 000*

* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega

BAASINFORMATSIOON

Asutamisaasta: 1994

Frantsiisiga alustamise aasta: 2013

Enda opereeritud üksused: 2

Frantsiisitud üksused: 8

Äriüksuste koguarv: 10

Töötajate arv äriüksuse kohta: 3

Lepinguperiood: 36 kuud

ONLINE KANALID

Koduleht

ALCOZER & J brändi ajalugu on alguse saanud 1994. aastast. Kõik meistrite ideed ja kogemused, mis on seotud mitmekülgsete variatsioonidega kogudesse, võimaldavad väljendada iga naise iseloomu ja individuaalsust.

Igal ALCOZER & J salongil on oma ainulaadne tootevalik, mis selgelt eristab seda teiste samasse segmenti kuuluvate konkurentide hulgast. ALCOZER & J töötab tihedas koostöös tuntud disaineritega, nagu Rocco Barocco, Fausto Sarli, Giuseppe Zanotti, Gabriele Rigon jne.

ALCOZER & J ideaalne frantsiisikandidaat on see, kellel on:

Kirg ehete ja aksessuaaride vastu
Kogemus jaekaubanduses
Kapitali ettevõtte käivitamiseks ja juhtimiseks

Alcozer & J pakub TASUTA:
• professionaalset äritegevuse hindamist ja investeeringute kalkulatsiooni brändi ekspertide poolt
• nõuandeid butiigi asukoha valikul
• disainiprojekte sisekujundusele (vastavalt ettevõtte standarditele)
• abi eksklusiivsete väljapanekute kujundamisel
• soodushindu kollektsioonide ostmisel
• abistamist ärijuhtimisel, võttes arvesse piirkonna eripära (hinnakujundus ja sortimendipoliitika, turundusstrateegia, personali väljaõpe Premium-klassi ehete müügimetoodikas)
• ürituste kontseptsiooni väljatöötamist vastava piirkonna turule sisenemiseks
• reklaamitoetust
• uusimat frantsiisijuhtimissüsteemi

Frantsiisilepingu pikkus: 3 aastat
Turundustasu: puudub
Investeeringu tasuvus: 18 kuud
Töötajate arv ühes esinduses: 3
Esinduste arv kokku: 10 (2 ettevõtte enda omandis + 8 frantsiisiüksust)
Nõuded ALCOZER & J salongide ruumivalikul:

Eraldiseisvad kauplused, vitriiniga mööduva rahvahulga poole, eelistatult kesklinna Premium piirkonnas.
Kaubanduskeskused premium-brändi poodidega (1. ja 2. korrusel koos vitriiniga).
Kauplemispinna suurus 5 – 50 m2.


Ермоленко Екатерина

Frantsiisimise Projektijuht

Keeled:

Võtke meiega ühendust ja küsige rohkem informatsiooni